Hvordan kan jeg legge til et opphold på kontoen min eller i Landal-appen?
Hvis du var pålogget da bestillingen ble foretatt, er bestillingen automatisk på kontoen din og i appen. Så enkelt er det!
For å legge til en bestilling i appen går du til fanen "Bestillinger" og klikker på "Legg til bestilling". I kontoen din på nettsiden, på oversiktssiden, klikker du på den blå knappen "Legg til" under "Alle bookinger på én rad". Skriv inn bestillingsnummeret til bestillingen din her. Du finner det i e-postbekreftelsen du mottok.
Du kan bare knytte et bestillingsnummer til e-postadressen som bestillingen ble gjort med. Det er altså bare hovedbestilleren som kan legge til oppholdet på kontoen sin.
Vær oppmerksom på at hvis du har bestilt et opphold i en park i Storbritannia, er det (ennå) ikke mulig å koble til bestillingen i appen. Du kan imidlertid se parken med fasiliteter og aktiviteter.
For å legge til en bestilling i appen går du til fanen "Bestillinger" og klikker på "Legg til bestilling". I kontoen din på nettsiden, på oversiktssiden, klikker du på den blå knappen "Legg til" under "Alle bookinger på én rad". Skriv inn bestillingsnummeret til bestillingen din her. Du finner det i e-postbekreftelsen du mottok.
Du kan bare knytte et bestillingsnummer til e-postadressen som bestillingen ble gjort med. Det er altså bare hovedbestilleren som kan legge til oppholdet på kontoen sin.
Vær oppmerksom på at hvis du har bestilt et opphold i en park i Storbritannia, er det (ennå) ikke mulig å koble til bestillingen i appen. Du kan imidlertid se parken med fasiliteter og aktiviteter.